온라인/online
01_Twitter_ twitter에 사용되는 배경과 프로필 이미지를 디자인 함
background and profile image design for twitter
02_FUNKIA site Logo_시즌마다 젊은층에게 재미를 주기 위하여 다양하게 디자인한 로고
Logo variously designed to interest young people every season
03_Event page_매달 FUNKIA에서 주최하는 이벤트로 KIA의 아이덴티티를 유지하며 젊을층을 타겟으로 재밌있게 디자인 함.
This is an event that FUNKIA hosts montly and its webpage maintains KIA’s identity and was designed to interest young people.
오프라인/offline
01_ticket
FUNKIA에서 주최하는 콘서트 티켓 디자인
Ticket design for the concert that FUNKIA hosts
02_pamphlet
03_placard
04_banner
신입사원들의 면접장소안내를 위하여 디자인한 배너
Banner design to introduce the interview room to the new recruits
04_strap
신입사원들의 사원증 스트랩으로 타이어 바퀴를 이용하여 banner와 전체적인 look and feel을 맞추어 디자인
Neck strap design for employee ID card using tire track shape that has the same look and feel as the banner’s
FUNKIA 통합마케팅
project_ FUNKIA marketing
client_ KIA MOTORS Copr.
url : http://www.funkia.kr/
온라인 웹사이트를 오픈하면서 해당사이트의 온라인 컨텐츠 뿐만 아니라 오프라인 마케팅에 해당되는 부분을 디자인.
As we open the online website, we designed the website’s online contents as well as offline marketing section.
온라인에는 웹사이트 및 사이트와 연계하여 진행하는 이벤트관련 페이지, 트위터 등의 SNS서비스 관련 디자인 등이 있고, 오프라인에는 해당 이벤트 발생시에 필요한 티켓, 잡지에 포함된 팜플랫과 오프라인 플랜카드와 배너, 기아자동차 신입사원의 사원증 등을 함께 디자인하여 온,오프라인의 총체적인 KIA의 look and feel을 맞춘 디자인 마케팅을 제시하였다.
Design for SNS service such as Website, linked event page, twitter is online now. Event tickets, pamphlets in magazines, placards, banners, employee ID card were designed offline. So suitable design marketing was delivered for KIA’s overall look and feel on and offline.
我们提出两个设计市场销售,第一是在上网,有关促销网页、推特等SNS服务的设计,第二是在下网, 发生促销时需要的票、杂志里包含的小册子、广告和KIA新职员的员工卡等的设计。上网下网都是反映KIA的企业形象设计。
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